..

När man inte vet vad man ska skriva..!!
Vad skriver man då, måste man skriva..?

Ihelgen är jag ensam med Barnen.. :( Känns lite trist..
Men det ska nog ordna sej.. Imon har vi fullt upp iallafall...

Emilia ska på dagis, freddie ska till Farfar, jag ska jobba...
Sen farr vi iväg på lite äventyr.. :) Fredag till lördag får vi besök.. :)

Lördag vet jag inte riktigt vad vi ska göra men jag tror det får bli en sväng till Ludvika kanske.. :)
Söndag bli bara en (tråkig vanlig) söndag..

Nje om man ska ta å städa i skafferi å kylen kanske.. :)

Ikväll kommer syster å hjälper till med kidzen... Behöver åka å handla lite mat inför denna helg... :)

Återkommer när jag återkommer... Kraaaam!!


Kommentarer
Postat av: Fnulan

Din tur att va ensam....

2011-09-22 @ 21:30:28
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0