..

Kommer räddslan med ÅLDERN eller? Det bara måste vara så! Jag höll på å somna i soffan men tog men upp å borta tänderna, gjorde mej klar för sängen. Kollar till barnen, rättar till dom lite lägger på täckena, släcker å kollar så det är låst (ytterdörren) som jag var helt hundra att den var! MEN den var olåst! shit jag får panik, jag kunde ha somnat i soffan med olåst dörr. MEN INTE BARA DET, jag kan ju ha "missat" om någon öppnat å gått in utan att jag hört de när jag settat vid datorn å tv. Jag LÅSER, vänder mej om å kikar runt i huset om de skulle varit någon som kommit in i huset! Men hittar ingen:) Så jag går till sängen för å lägga mej, men under sängen vet man ju inte så jag kikar där med utan resultat;) Nu kan jag lugnt sov! Barnen är i sängarna å ingen i huset. Natti på er<3


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Som tur är behöver jag inte oroa mig för att någon skulle smyga sig in. Inte med mina två lurviga barn. Skäller så fort någon är bakom dörren. På gott & ont. Tryckt att ha dom.

2011-03-09 @ 07:22:36
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Me & My Baby Dolls

Hahaha, sådär är jag också!!!!

Ibland skulle det kännas skönt och tryggt med en vakthund.... ;)

2011-03-09 @ 11:02:09
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0