..

Segt men ändå så jätte pigg.. :)
Ska ta min första kopp kaffe å fortsätta kika runt på lite bloggar.. :)
Sen ska HÄ STÄDAS av bara farten som jag kommer få av kaffet.. Hoppas jag iallafall.. ;)

Åh, jag skulle plocka fram regnställen till Kidzen i morse..
Jag höll juh på å bli TOKIG.. Gah, jag hitta Freddie's fodrade regnställ.. (hela byxa+ jacka)
Sen visste jag att jag skulle ha Milia's i garderoben.. MEN jag hitta bara jackan..Åh, så jag lleta..
Kom fram till att hon får ta ett par i strl 90.. Hon kunde net o jämnt ha det..
Så hon drog på sej dem.. Såg urtöntigt ut.. ;D Korta byxor med en stor regnjacka.. Ok... Ska juh bara till dagis.. Så det fick gå..!!

Gick till dagis.. Milia var ÖVERLYCKLIG.. Hoppa hoppa hoppa i ALLA pöllar som finns/fanns!!

Kommer in på dagis å där hänger regnbyxorna så fint på krocken..!! Gaaah...
Då har jag sprungit runt i hela huset som en gallning.. ;) Haha..

Men skönt då slapp jag leta nå mer..!!

Nä dricka käffe å dra igång..!! Ha en bra dag alla.. kram på er..!!

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :) Tävla & vinn Nallepuh skal till Iphone 4!

Skönt att få städa. Skulle oxå behöva det men nacken säger ifrån!

2011-03-22 @ 12:49:55
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0