..

Jaha, dax att knatta i sängen snart då..
Gillar inte att sova själv.. :( Ok, Freddie ligger i sängen "i fotändan", Men det är juh inte samma sak..!! ;)

Ikväll har jag inte tränat nå..!! Tänker inte heller göra ett pass innan jag går å sover..
Jag har vräck i mej massa salta pastiller, klubbor.. ;) Hihii.. Idag skiter jag i allt..

Freddie är la lika i sin liilla fot.. :( Så imon blir det en spruta, sen får vi se hur vi gör på onsdag med sprutan..!! Men tror det blir en då med..!! Det gör så ont i mamma hjärtat när man ser han ha ont.. :( Men så är livet med en blödarsjuk pojk..!!

Nä nu kila iväg å borsta tänderna..!! Natti natt...!!

Kommentarer
Postat av: Me & My Baby Dolls

Blödar sjuk? vad har jag missat? :/

2011-03-14 @ 22:49:30
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0