..

Äter Popcorn å bloggar.. ;)
När pappan i huset kom hem, så vart de bara bus..
Jag fråga M hur många armhävningar han tror jag klara.. ;)?
Han sa 4 så jag var tvungen å vissa att jag klara fler.. 5 vart de.. ;) Hihii..
Sen vart det 6.. hihii..

Sen var det hela familjen som låg på golvet.. Haha..
Freddie skulle göra armhävningar, det vart i stilen jucka..
Emilia skulle oxå å det vart i stilen rumphävningar.. ;) Hehe..

Sen situps, vet inte hur många jag gjorde kanske 10.. Men uj såå det kändes i magen.. haha..
Sen barnen men de gick juh inte alls.. ;) Hehe..

Bara bus vart de, så nu vet jag.. Det går INTE att "träna" med barnen.. HIhii..
Det sluta med att Freddie satt på magen på mej å HOPPA.. Emilia hängde på de.. ;)

Kul hade vi.. Nu sover Freddie å Milia kollar Bompa..!!
Nää nu vart de trist... Vi hörs.. :)^^

Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Vad roligt med London!!! Har aldrig varit där, men det står helt klart på min lista..! =)

Trevlig resa!

2011-03-10 @ 19:16:55
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Me & My Baby Dolls

=) Låter som skoj!

Har också povat träna med barnen, men de går liksom inte =) Haha...



Allt bra med er annars?

2011-03-10 @ 19:48:11
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: Fnulan

DUktigt!!!! Jag hade nog klarat en tror jag....

Men jag är lika tävlingslysten och sambon utmanade mig till att springa och jag sprang i ett sträck i en kvart, fy vad mallig jag va då!!

2011-03-11 @ 11:42:34
URL: http://www.fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0