..

Bara en vecka imon, sen åker vi..
Panik i garderoben...!! Vad ska man klä sej i...?
Måste nog kolla lite närmare i min garderob..!!
Men tror jag måste handla nå fiint tills vi drar.. ;D
Hm, locking internet ikväll..!!!

Freddie sitter å badar.. Det vart bubblor i vattnet.. ;)
Undra vad han gjorde.. Hehe.. Prutta lite kanske..!!

Emilia Såg en bild på när jag var TJOCK..
Hon säger: AH, vad är de mamma, å peckar på magen.
Det är du i mage..
NEJ vrålar hon..
Haha, jo det var när du låg i mammas mage.
NEJ ALDRIG..å blir förbannad.. Mamma du tjock, ja inte där..Du tjock bara..

Haha vad jag skratta..!!


Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Det var 2008 det snöade den 17 maj. Det kommer jag också ihåg. Det var första gången vår lilla hund (som vi hade då) fick se snö. En rolig dag för honom, snö var så kul! ;)

2011-03-09 @ 18:09:34
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0