..

KUNDE INTE hålla mej till ikväll.. (sy) Har jjag planen så GÅR DET SNABBT..  Så nu är jag snart klra.. ;) Hihii..
Jag tror det kommer bli kanon bra, men det återstår att se senare..!! :)

Har funderat i över en vecka på detta, så nu när jag äntligen har grejen i huvudet så är jag så TAGGAD..
Så därför kunde jag inte hålla mej.. !! När jag ändå har tid..!!
Milia leker, Freddie är på dagis.. Så då passa jag på.. ;)

Nu ska vi snart iväg å hämta lilla monster diggaren på dagis..!! :D
Då blir det inte lugnt en sek..!! :)

Näää tjohej på en stund då..!!


Kommentarer
Postat av: Me & My Baby Dolls

Hej!

Va skönt att bo i hus så man kan riva ner/bygga ägar om man vill! Värre är det när man bor i hyresrätt.. älskar dett område mer än allt, men jag vill verkligen ha allt på 1 plan (just nu bor vi i en etage lägenhet)



Håller ni på och renoverar nu?

2011-03-07 @ 13:46:45
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0