..

Idag vid 08.00 kom Eva för å hjälpa med spruta..
Gick som vanligt jätte bra, men efter att jag tagit ut nålen i porten så börja de blöda som jag vet inte vad..
Aldrig har det blött så mycket, men det gick bra efter en stund..
La en tuss med tejp, annars brukar det vara vanligt plåster..

Sen följde Fredde med Eva till dagis å det lekte..

Jag å Milia har inte gjort så mycket.. Milia har fortfarande feber.. Lilla vännen.. <3
Jag har skottat garagefarten å tvättat lite annars har jag små pysslat lite med kort å städat lite..

Vid två så kom Farmo å Farfar för att hämta fredde på dagis..
Sen var det ingen vila.. Full fart.. :)

Imon när älsklingen kommer hem så ska jag ta mej en riktigt lååååång promenad...

Nää nu ska jag nog gå å sova..!! Bläää så trött jag är..Tjeeena..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0