..

Vilken helg det varit..I Love It..<3
Igår så när vi vakna så kläde vi oss å gjorde oss klara.. Sen begav vi oss ner på fiket.. :)
10.00 var vi där.. ostfralla, räksmörgås, bullar till barnen + dricka å kaffe..En lyx frulle.. ;)

Så efter vi fikat var det tjatt om att köpa lördagsgodis så det var de..
Sen gick vi till lekparken där Milia's bästa vän var.. :) MOA..
Det lekte å härja.. :) Freddie åkte mest kanna å sprang runt.. Sen vart det vila å gå hem..

Hemma, tvätta vi å grejja.. Jag fick BÅDA TROLLEN å sova middag.. :)
Lite kämpigt var det med Milia men det gick till slut..
Hon blir så grinnig så hon måste ibland.. Händer inte ofta men nu så vart de en vilostund..

Sen var det full fart igen.. Laga middag, grillad fläskfile, pommes, wookade grönsaker å sös..!!
Efter det kom grannen Björn å dottern Oliva och så Maria å Adam strax efter.. Full fart på alla barnen.. :)
Fullt i sandlådan var det..!! Super kul hade det..

Så när det gick så paka vi in allt å gjorde oss klara för kvällen.....!!
 

Freddie, Milia å Adam..!^^

Idag har det typ varit lika som igår..
Gick vid tolv, Milia cykla å freddie i vagnen så barr det av till Adam..
Tog med oss Maria å Adam ner till lekparken sen vart det lunch på blåkiosken.. :)
Å GLASS!

Efter glassen så gick vi tillbax till lekparken..
Sen hem å härja ute..
Gick in en halv timme, Sen vart jag rastlös..JA JAG.. ;)
Barnen skulle nog vilja varit kvar inne..Hihii.. Men nej vi drog till skolan å gunga.. :)



Sen vart det blomjakt.. Men inget vi hitta.. :(
Hem å hämta pengar, sen vart det ner till lekparken igen..!!
Där vi träffa Therese å Rick, å deras Samuel.. :)
Själv var jag så slut i huvudet så när Therese Fråga vad vi var ute på, så svara jag:
Vi ska till Konsum å köpa pulver..!! Hm, det lät la inge vidare.. ;) Haha..
Jag mena frön, blomfrön.. Haha..

Fixa blomfrön å drog oss hem...
Hitta tussisar efter vägen så det står i en kopp nu i köket.. :)
Nu sover barnen å jag ska vila.. HELT SLUT..

Vet ni en sak.. ;)
Vi ska få en jätte fin gungställning å en stor blå studsmatta gratis..!! :)
Det tackar man väll inte nej till.. ;)

Ha en super kväll..
Jag lär la somna snart så natti natt..<3


Kommentarer
Postat av: Fnulan

Vad ni har hunnit med och hittat på!!! Vad snällt att ni får dom sakerna, skitdyra annars ju!!!!! Ngn med gott hjärta?



TACK för rösterna!!!

Så är det ¨måndag igen i morgon.. suck och stön...



PUSS

2011-04-17 @ 20:42:21
URL: http://fnulan.se
Postat av: Fröken M

Oj va mycke ni hunnit med !! Och egen studsmatta är ju toppen ! Jag blir som ett barn igen när jag får hoppa :) trevlig kväll !

2011-04-17 @ 21:10:24
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Vilken toppen helg ni haft!

2011-04-18 @ 07:04:25
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Ja, det lät som en underbar helg minsann =)

2011-04-18 @ 07:37:30
URL: http://saratilling.se
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Vilken härlig helg!! Och det är klart att man inte säger nej till saker gratis. Här funderas det också på att köpas in lite uteleksaker .. :)

Kram!

2011-04-18 @ 10:21:22
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Me and My Baby Dolls

Åh vad härligt ni haft det!



Hur mår ni idag?

Vi mår bara bra, solen skiner så man ska inte klaga! =)



Kramar

2011-04-18 @ 13:56:41
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0