Myskille..!!

Här hemma har vi en myskille.. :) Det är så kul..
På kvällarna så har vi alla börjat å kolla på Bompa..
Då sitter Fredie helt stilla i knätt å kollar på bompa.. Det är så mysigt för Emilia har aldrig varit nå mystjejj som vill sitta å kolla!! Men nu när Freddie är så mysig å vill kolla så kommer juh Emilia å vill vara med så det är riktigt bompamys här på kvällarna.. :)

Har fått en operationstid för Freddie i Sthlm på Astrid Lindgrens barnsjukhus..!
När "syster" ringde å berätta, så vart jag direkt nervös..Varför?
Jag har juh vetat om detta, att han ska opereras, men inte när.. (?) Jag har juh tänkt på de mycket men nu vart de väll "värkligt" när man fick ett datum..Å därför kanske nervös..
Men vad ska jag vara nervös över igentligen..? Dom KAN juh sin grej, Freddie är juh inte första barnet som får en PORT A CATH.. Funderade idag oj, hur kommer det då vara på operationsdagen..(?) Jag kommer juh vara ett nervvrack.. Freddie helt ovetande vad som skall hända..! Men det kommer gå så bra..

Emilia fyller 3år på torsdag! Hon längtar så.. :)
Lilla gumman som börjar bli så stor..!
Jag längtar med å se hur lycklig hon kommer å vara när hon får sina packet på morgonen... Älskade Emilia..♥♥♥


Kommentarer
Postat av: emelie

De kommer gå jätte bra på Operationen.. Som du skriver, dom kan sin sak.

Ska mattias med?



Ja dom har lbivit så stora tyckte nyss man hade 1 års kalas för dem.. =) hhehe

2010-09-14 @ 21:09:20
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Karin

Varför ska han ha en Porth-a-cath?? Det är ju som du säger att det är "rutin" för dom, det kommer att gå galant!! Och när jhan väl har den kommer du vara sååå nöjd då dom inte kommer behöva sticka honom i armen så mkt mer!



// Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0