Onsdag!

Jaha, idag vart tiderna på dagis 8-11, måste säga att det tog imott å gå upp ur sängen.. Skit trött..
Men nu börjar jag piggna till liv.. Kaffe.. :)
Lämna barnen vid 08.00 å hem och la i en tvätt i maskin.. Freddie hällde ur en halv flaska välling i sängen.. =/
Vet inte hur han gör men han lyckas JÄmt få upp flaskan om jag inte drar i hårt så knappt jag kan öppna den..

Å så klart glömde jag dra åt den imorse.. ;P Så resultatet vart välling i hela sängen.. Tack för de .. HIhii..

Å sen har Lilleman kommit på att jag lämnar han på dagis å går.. Så han grinnar.. :( Usch inge kul..
Imon ska de vara där 9-15.30 får se hur det går man det går säkert bra.. :) Å imon är det gympa.. :) Kul..

Nää nu ska jag plocka lite å sen göra mej klar för dagen.. Tror vi skiter i blge å åker in en sväng till Stora staden L-a.. hehe..!!

Ha en bra dag alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0