18/5-2010 Kryssningen..

Ihelgen var jag, syskona och moster på kryssning..
Gu så rooligt vi har haft de.. Inget ansvar, bara sitta still, dansa om man ville, dricka mycket gott med trevligt sällskap, gå på taxfreen å kolla hur lnge man ville osv..Nää det går inte å förklara hur roligt jag har haft.. Tack syskona med moster å familj... :)^^

Saknade dock väldigt mycket hem på söndagen, men det tror jag man gör om man har en underbar familj hemma.. ♥  :) Jag känner mej mycket piggare å gladare efter denna helg med.. Jag är så lycklig som har min familj..♥ Jag behövde nogg en "ensam" helg med syskona å Moster med familj... Tack!!^^

Ihelgen åker vi till gbg med kära vänner med.. :) Ska bli så skoj..
Barnen ska vara med Moster å Milia är så glad över de.. :D Gullunge..

FÖRESTEN
Milia har haft sin Tuttefria dag idag.. ♥ :) Jag är så stolt för henne.. Mammas Tjej.. :)

Annars vet jag inte så mycket.. Jag är glad å lycklig^^ Å så är det juh sooool.. Så härligt..Det ända som saknas nu är Mattias men vi får en hellhelg i gbg.. :)

Hejj å håå..


Kommentarer
Postat av: Elin

GUD va kul att få åka på kryssning utan barn! Längtar tills jag kan lämna mina skruttfior hemma och bara ha kul med kompisar;)

Ja.. Det är en såndär "hoppställning" typ, men varken Thea eller Majken har gillat den speciellt mycke men jag har bara inte hjärta att sälja den:)



En fika låter bra! Säg du när de passar er:) Va duktig Emilia är med nappen, måste börja vänja av Thea me, annars blir de nog för svårt! Mitt nr förresten 0705910705!

2010-05-18 @ 23:15:45
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0