11/6-2010 Studenten

Idag tar min syster Lizz studenten.. Grattis till dej <3
Fick veta igår kväll att klockan 10.00 skulle det springa ut.. Jag trodde de var klockan 12.00.. Har aldrig hört att de är så tidigt någon gång men jajja, det kanske är annat nu för tiden.. :) (det lät gammalt) Hahaa.. Vi vart hemma, får ses när du kommer hem..!! :)

Annars så vet jag inte riktigt.. Sitter med en kopp kaffe å skriver lite här..
Freddie sover i vagnen.. Han var visst trött.. ;D Han vakna vid 06.00 när Milia vaknade å väckte han.. :) Snäll syster.. ;) Hihii..

Emilia är på dagis å busar av sej lite.. :) Hon ville inte vara där idag, hon skreck när jag gick.. :((( Usch det är inge kul när det är så..!! Men det är säkert bra nu.. :)

Nää dricka kaffe å kika lite till på nätet, sen blir det mera plocka.. Plocka=städa.. Plocka är mera roligt att skriva än STÄDA.. Usch, det är verkligen inge kul ord.. Städa.. Nä fy då.. PLOCKA.. ;D Men det ör juh det man gör.. Iallafall när man har barn.. ;D Hihii.. Jajaa, slut skrivet om det..

Posten kom å jag gick................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0