..

Som vanligt är jag gris trött på morgonen...
Igår snoozade jag en 7ggr på 45min.. Jag kan det här med snoozande.. ;) Haha
Idag orkade jag inte höra det där J**la  snoozande ljud, så en gång gick det sen slog jag av det å tände lampan, la ner huvudet å somna.. =O konstigt vva... ;)  skulle juh bara lägga ner huvudet lite... Vakna 07.15.. PAAANIK..

Skulle bara duscha, väcka kidz, fodra kidz,Blanda å ge spruta på Freddie, klä mej/kidzen, bre smörgåsar till jobbet, sätta på face, paka skogväskan för Milia å vara utanför huset klockan 08.00 för att hinna till dagis å buss... Bara för att jag är bäst så klara jag det... :-D

Efter jobbet så hämta jag Kidzen på dagis å sen gick vi till Angelica å Lowa..!!
Lek å bus var det.. Mycket trevligt...

När vi kom hem så satt jag eld på tvättmaskin å gick vidare å brännde på lite käk..
Idag vart det potäter, korv å ägg... Enkelt å snabbt...

Nu ska jag ta å hänga tvätt å bytta om till mysklädernna.. Idag är det äntligen Sveriges Mästerkock.. :)

Milia Borstar tänderna med att ta på en lampa som hon sen bränner sej på, så det sluta så här...
Hitta inge plåster...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0