..

Idag har jag jobbat en hell dag.. Det gick super.. :)
Åh Så roligt det är ibland på jobbet..!!! "Jaaa men just det"...  ;-D

Efter det så hämta jag kidzen på dagis..
Freddie var super duper trött.. Men höll sej vaken till halv sju ca..

Hem å bytte om, hem å hämta paket.. Sen gick vi till Yolene.. :)
Fyllde hela 6år så vi fira henne idag..!!

Så duktig hon är.. Hon fick virkar grejer av oss.. Oh hon gilla det.. Satt genast sej ner å börja.. :D
HALLÅ, inte ens jag kan virka men yolene som är 6 klarar av det.. Kanske jag ska köpa mej ett eget sånt set. ;) hehee..

Tjålla å drack kaffe.. Tack så mycket.. :)

Vi har haft en toppen dag.. Trots att Milia blir tokig när vi ska gå VARJE gång.. Dem leker juh  verkligen hur bra som hellst tillsammans.. <3

Nää om man ska ta å plocka lite innan man ska slå sej ner i sängen å blunda..!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0