..

Ojsan Hoppsan.. ;)
Har visst glömt min blogg.. Läser andras, men min glömmer jag..!!
Ska försöka att bättra mej.. (men inget jag lovar)

Här har det hänt grejer, men vet inte vart jag ska börja så jag struntar i det.. Åh tar dagens händelser.. Eller..?

Året börja med att jag vann en Filipin tävling.. :) Så jag ska få pengar till inskrivning på körskola.. :-D Yeey..
Men året börja oxå inte så lovligt då jag fick magsjuka å sen feber på de.. Åter till jobbet idag, men då ringer det från dagis å säger att Lilleman har feber.. :( Triist..

Hoppas han är feberfri imon så jag kan jobba, men de tvivlar jag på att han är..!!
Milia är frisk å kry, tjattar om att hon ska leka med alla hela tiden.. :-D gullungen.. <3



Jag å Freddie på väg till Sthlm 14 dec.. :)^^
............
Nää nu ska jag sova!! Natti fnatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0