..

Dagen lider mott sitt slut.. Jag har haft en toppen helg..!! =)
Fast jag har saknat Mattias..!! <3

Idag så har jag städat å röjt.. Bytt lakan i alla sängar med mera..!!
Sen vid 18 tiden så kom Lillsyster å hämta mej å barnen för att äta på China Town.. :)

Idag fick jag ur fingrarna å beställde två didriksons overaller till kidzen.. :) Dessa vart det!!



Nu kan jag ta det lugnt.. Vintern är räddad.. ;) hehe

Saknar min Mattias så nu ska jag gå å sova så det blir Måndag..
Imon kommer han hem en stund, innan han drar igen.. :/

Ha det super!! Kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har ännu inte köpt overaller. Känns lite smått stressad! Vi körde med reima i 2 år nu men nu hittar jag inga som jag gillar!

2011-09-26 @ 04:52:23
URL: http://tokmamma.wordpress.com
Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥

Snygga overaller du shoppat!! :)

Kram

2011-09-26 @ 12:44:16
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0