..

Sitter vaken har settat här sen 01.00, nu är klockan snart 03.00 å dricker the..
Hosta å snorr från hel... Låg å vred å vred på mej, så jag gick upp å slog på tvn...
Skulle jag ligga kvar så skulle de säkert ha blivit en ----... Usch...

Sitter med täcke, kamin på å en kopp the...!! Kanske de blir lite bättre med en kopp the...
Fryser, feeber, hosta, snorr å huvudvärk.. Härligt, NEJ.. Men det hör till hösten... =/

Få ta å kika runt lite på nätet å kika vidare på tv...
Fick veta nyss att Öland inte är en Ö enligt EU.. Det skulle jag inte fått veta om jag låg å sova nu..
Nu vet ni det..Ni kanske redan visste det.. ? :) 
Ni kan läsa här.. http://svt.se/2.33731/1.2529494/oland_ingen_o_-_enligt_eu

Nä sov gott, ni som kan... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0