..

Imorse så försov vi oss.. 7.09 vakna jag... Bara Faaaaaan!!
Ringa chefen å säga att man försovit sej...!! Hehehe, hon skratta bara.. :D
Göra "skogsväska" till Milia, ge spruta å springa till dagis ungefär..!! 08.45 var jag på jobbet..!!

Jobba till 13.00, precis innan jag sluta idag så fick jag sms från polarn & pyret... :) Yeey..
Nu är nästan alla paket till Milia klara..!!

Detta kom från Polarn & Pyret..

 

Emilia ska få dessa kläder i present..^^



Detta får Freddie.. ^^

Sen en fråga till er!! =) Om ni beställer eller köper "märkes" dyra kläder, varför gör ni det..?
Är det för att det är bra kvalite?? Eller vad??

Jag kan berätta varför jag köper de ibland..!! Inte bara för att det är bra kvalite, utan för att jag tycker det är tuffa/ lite annorlunda.. :) Om ni förstår mej..!! Skulle aldrig köpa nå kläder bara för kvalite.. Eller jo, Overoll kan jag säga att det går efter kvalite, eller vad som jag tycker känns bra för barnen..!! Iår blir det anntingen didriksons eller polarn & pyret overoll... Har inte bestämt mej än..!! Nog om det..!! ;)

Nu väcka lilleman, sen göra nå käk till kidzen.. :)
Hej hej
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0