..

Sitter här i min ensamhet..!! Låter trist kanske, men det är ganska så skönt..
En kopp kaffe å klockan som tickar på...!!

Kidzen har farit iväg till dagis med Eva som kom å hjälpte till med spruta idag..!! Emilia skulle vrångt ha med sej sin katten jansson till dagis så det fick la följa med..!! Men hon var inte så sugen på å lämna kvar den på hyllan på dagis.. ;)
Får la höra senare hur det gick.. :)

Idag om inte hjälmen kommer tror jag att ja ska ringa å höra efter lite vart den är..!!
Kan väll inte ta så lång tid, men kanske de..!! Jaja, det märks hur jag gör å så....

Annars så ska jag tvätta, diska å vila ut...
Jag ska vara själv hela veckan med kidzen så lär passa på å vila lite... :)
M jobbar borta till Söndag.. :(

Nä nu ska jag kika vidare på lite bloggz.. ;) Ha en bra dag så hörs vi.. KRAM

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Sitter också ensam för en liten stund med en kaffekopp och njuter!! :)

Hoppas att du får en fin dag vännen!

Kramar

2011-05-17 @ 09:24:51
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Anna

Härligt att sitta själv och njuta av tystnaden!

2011-05-17 @ 10:23:52
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0