..

Igår var det en dag som jag hellst skulle vvilja vara utan..Fy satan vilken dag...!!
Vakna 06.00 av att en sjuksköterska kommer in å ska göra en kontroll på Freddie..
(som det tydligen gjort 00.00-02.00-04.00 å 06.00) Har inte hört nå att det varit i rummet..

När det gick vid 06.00 så var vi vakna.. Kolla på bompa å låg i sängen till halv åtta..
Klev upp å gick ut föör å äta frulle...!! Fullt av barn å föräldrar som var vakna.. Så efter frullen vart det lek.. :)
Sen kom det å gjorde kontroll igen å sen var det inge förrän det skulle komma på ronden vid tio..

Vi skulle ge en spruta hemma å sen var det lugnt..
Kommer hem klockan 12.. Å jag är så stessad, ska diska å det finns inge jävla varm vatten.....
Pannan hade slagit av å varit av ett dygn..!! HÄRLIGT...
Diska å duscha i kallvatten......!!!

Har inte ätit mycket dessa två dagar... Hann inte häller äta nå lunch eller så igår..
Klockan 14 så skulle jag på möte...!! Stressa ditt... Satt i solen å höll på å stekas bort...
Det gick bra... Men så jädra trött...!!!

Hem å hämta Milia på dagis klockan 15.15.....Kommer hem då kommer Lona å ska hämta oss för att vi ska på kalas..
Men hon skulle in till stan igen för hon glömde nå..!! Så det hinner vi äta lite å det blir ett jävla liv för Mmilia ska inte äta å fReddie springer bara runt med maten........ Jag hinner inte äta....

Så när Lona kommer tillbax så var jag helt slut..!! Åker till lona å fikar tårta å kakor, bullar å kaffe......
Åker hem vid 17.00 å lägger Freddie, han somna på en gång..
Milia skulle inte sova.. NEJ det skulle hon inte, men var så trött... JAG MED...
Vid bompa somna hon å jag sa nu borstar vi tänderna å går å sover.....!! Då blir det LIV i LUCKAN...
Så jag säger okej, ligg i soffan men nu går jag å sover............

Jag gick men då kom hon...Sen somna hon i sängen...
Jag var så trött så jag somna 19.00 å  vakna i soffan 23.30 å gjorde mej klar för sängen..!!!

JAG HAR SOVIT SEN 19-07.30...!! Har inte hört nå av åskvädret..
Jag är utvilad..!! :)


Idag hoppas jag på en mycket bättre dag..!!!
Hoppas ni får en bra dag idag...!!! :)

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

fy vilken dag du haft mn skönt att få sova så länge!

2011-05-12 @ 10:40:14
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Men stackars er alla! Ni drabbas ju hela familjen! Hoppas det inte händer igen och att han blir piggelin snart!!!



Puss på er

2011-05-12 @ 18:52:00
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0