..

Men gud alltså..!!
Det finns folk till allt.. Imorse skrev en pers "fia" en kommentar på Dt.se (taskig enligt mej)..
Men det skiter jag i.. Folk finns det till allt så jag bryr mej liksom inte.. Dt.se har tagit bort två kommentarer där..(tror jag) för jag ser det inte längre..!!! bla den "taskiga" å en till..!! Finns en kvar, bra skrivet..-->

"Sluta skriva en massa skit! Säker på att mamman o pappan vet vad som är bäst för sin egen son! Finns väl ingen annan som vet det bättre! Har själv barn (dock är dom friska, tack o lov) Vad jag menar är att föräldrarna är dom som känner sina egna barn bäst! Så sluta med elaka kommentarer! Dessutom finns det mycket värre sjukdomar och om föräldrarna nu valt att behålla barnet trots blödarsjukan så är det väl ändå upp till dom! Vem är det som säger att han inte är lika lycklig som andra barn bara för det?! Arbetat en del med utvecklingsstörda barn (och vuxna) dock inte jämförbart med blödarsjuka, men har sällan skådat sån lycka man ser i ögonen på dom emellanåt!Vad jag menar är: "frisk" eller sjuk, man kan vara lycklig, levnadsglad o.s.v trots sjukdom! Tycker det var modigt o starkt gjort av föräldrarna att behålla sin son! Stå på er! Låt inga dumma kommentarer påverka er. Finns alltid vissa som yttrar sej trots brist på förståelse och empati tyvärr!"


Men nu vid kvart i fem ringde telefon.. :D
Jag tänkte, "men åh så drygt en telefonförsäljare", men jag svara iallafall..
En dam säger hej jag heter ----- kommer från karlstad, såg tidningsrepotaget i falukuriren, det var bra skrivet osv..
Hon berätta att hon har en son med blödarsjuka och han har barn (söner, friska) å att hon vet vad vi går igenom osv..
Massa berätta hon (prata en 15min) å var riktig trevlig..
Hon sa att ni kan juh ta mitt nr å ringa om det är nå ni undrar över.. Så nu är det uppskrivet.. :)

Jag vart riktigt glad av detta samtal..!!

Massa har smsat, ringt å skrivit på fb oså, om att det var ett fint/bra repotage..!! :)
Det blir man glad över!!

Sen finns det juh det elaka/taskiga men det är/var bara en hittills så ... Men jag bryr mej inte..
Avundsjuka? Eller bara störda i huvudet på riktigt.??

Kommentarer
Postat av: Anna

Men vad är de för idioter!!!!

2011-05-02 @ 19:37:17
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Me and My Baby Dolls

Herregud ja, det finns folk till allt. Jag fattar inte hur folk tänker?!



Va gullig damen var som ringde!

Hur mår ni? Har ni haft en bra helg? Var ni vid brasan?=)



Kramr

2011-05-02 @ 20:26:47
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Ta inte åt dig av elakheter !!! Kram

2011-05-02 @ 21:09:43
URL: http://frokenmela.se
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Jag förstår inte dom som har tid att sitta och skriva elaka saker. Man kan undra varför och vad dom får ut av det? Och det konstiga är att det är det dåliga man oftast hakar upp sig på ..



Men som sagt .. sluta grubbla på det och tänk på allt BRA du fått höra idag! Och jag gillar den fina kommentaren. För ingen känner ju sitt barn som man själv gör :)



Kramar!

2011-05-02 @ 21:14:02
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Fnulan

MEN IDIOTER!!!! Säkert ngn utan egna barn, i alla fall utan hjärna!!!

Du är en fantastisk mamma glöm inte de!!!!!!

Hoppas att det löser sig för er!

2011-05-02 @ 21:14:34
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0