..

Gjort idag å ska göra lista

*Frukosten avklarad
*Första tvätten i maskin
*Freddie har fått spruta
*Barnen är iväg skickade till dagis med Eva
*Disken diskad

Det jag ska göra idag..

*Skriva lista på vad jag ska paka i alla väskor.
*Paka lite
*Förbereda "medicin påsar" till F
*Tvätta ännu mera
*Rensa i garderober
*Laga lunch
*Laga middag
*Hämta trollen på dagis
*Hämta mitt H&M paket :)
*Dammsuga
*Bädda alla sängarna
*Leka lite ute
*Plocka lite saker i huset
*Ringa lite samtal
*Med mera..!!

JA det var lite vad jag måste göra idag!!
Hoppas ni får en bra dag!!^^


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Oj, men jösses va du är aktiv, jag ligger hästlängder efter men nu är det dags att sätta fart ! Pack, fix, adressändrinbg, tapetshopping osv...

Det blir e lång men härlig dag ! kram

2011-03-16 @ 09:22:29
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :) Tävla & vinn Nallepuh skal till Iphone 4!

Vars är det ni ska åka?

2011-03-16 @ 10:57:00
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0