..

FACEBOOK!!!

Så himla ruttet det blivit..
Lägg NER SKITEN!

Fyy fasen vad hemskt det är..!!

Man checkar in på dollar store, willy's, MM, APOTEKET eller
tillomed HEMMA HOS SEJ SJÄLV..
osv osv..

VAD I HELVETE!!
tROR NI NÅGON ÄR ("Tydligt") INTRESSERAD ELLER..?????
 
NÄ FY SATAN, LÄGG NER HELA SKITEN..!!

Sen det börja "checka in" häär å där, så TRÖTTNADE jag totalt på fb..
(jag har fb nu) för att jag ska/har kolla lite saker, men kommer snart ta bort den igen..!!

Säg vad fan ni vill, men håller ni inte med om att det BALLAT UR nå fruktansvärt?????????

Tror jag ska checka in på toa nu....!!
Nä dra åt helvete med fb..!!


Kommentarer
Postat av: mican

hahahah du e för gooo du....Ja ska nog checka in hos dej nån dag på en kaffe ;-P

2011-02-27 @ 16:22:35
URL: http://www.micanpican.blogspot.com
Postat av: Susanna

Håller med, facebook har blivit skit =(



Kaffemuggarna är köpte på Service inne i ludvika =)

tror dom kosta 99kr för 4 stycken =) fanns fler motiv på dem oxå =)

2011-02-27 @ 21:40:18
URL: http://tregringoz.blogg.se/
Postat av: Oscar

Jag sympatiserar med dig! Nog för att jag kunde acceptera FB tidigare utan att använda det går de mig på nerverna med deras check-in-funktioner. :)

2011-02-28 @ 21:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0