..

HALLOJ.. Saknat mej.. ;) Nä jag har inte riktigt tid/ ork..
Hra inte läst en blogg på två dar tror jag.. jodå snabb kollat lite.. Men inge mer..

Igår var jag med syster Lona å Freddie liten till Borlänge.. :) Shopping shopping..
Jag får magsår hur folk är.. =(

Hade juh Freddie med mej.. Å hans hjälm, om han skullle gå lite själv..
Vilket han ville såklart.. Han fick gå efter vi ätit.. Satt på han hjälmen å ALLA GLODE..
Jag fick ont i magen..
HALLO.. Man behöverr inte peka på en person som inte ser den lilla killen med HJÄLM å Säga att "å ser du, han har hjälm". Jag såg två GUBBAR sitta på en bänk å de var just detta jag skrev.. Peka å säga så.. Är de normalt...?

Undrar vad folk TROR.?

Kom på en sak när jag kom hem såklart.. jag skulle ha sagt.. Han har blödarsjuka å bara gått.. Då kunde de Fundera ett tag.. Det är inte många som vet vad det är....!!

Hur skulle ni tänka om ni såg en hjälmkille gå runt å le..????
Skulle ni, åh kolla där går en hjälmkille å RÅ GLO..? eller vad..?

Det är första gången han går med hjälmen i butiker å så.. Å det var hemskt vad de glode.. :( USCH..

Det fanns inte bara sådan som GLODE å sa nå i stil med de jag skrev om ovan..
Det fanns personer som ."Åh vad tuff han är osv..   Det var kul å höra.. :)

Man kände sej NÄSTA som en idiot  eller att man är mobbad.. Har inte varit mobbad men kan juh känna hur de mobbade känner nästan..!! =(

Men inte gräver jag ner oss.. Vi går vidare å ler.. :D

Varför finns det inte folk som kan FRÅGA varför han har hjälm om det undrar..??
FEGA FEGA FEGA.. Det kan juh vara farligt...!!!!!!!!!!! Vi bits HÅRT....

Eh
ursäkta, men ja måste skriva av mej lite..!!

Hitta iallafall lite.. :) Två linnen för 129.- å två tröjor för 99.- REA.. Billigt är bra.. ;)
Lite smycken osv..

DET regnar.. :)  Å jag hejjar hejjar hejjar.. Hoppas de regnar hela dagen Lååång.. :)

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Hjärtat... försök att stänga av., tyvärr måste du vänja dig vid tanken! Min sambo har ju bara ett ben, och han bryr sig inte att folk glor, men jag gör... men måste sluta!

Skit i det.... försök!!!!!! DU ska inte göra så att lillskrutten ser det som ngt konstigt, måste bli naturligt för honom ju!

2011-04-03 @ 13:00:51
URL: http://fnulan.se
Postat av: mican

HMM?? kommer själv ihåg kommentarerna o blickarna man fick på T.B när folk såg han både med gipsade ben o med skenan o skorna som han hade...Man tycker ju faktist att det e trevligare om folk kommer fram o frågar varför ju e att bara glo o säga nåt skumt lixom.... blää för folk!!!!

2011-04-03 @ 17:18:18
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :) Tävla & vinn Nallepuh skal till Iphone 4!

Tror knappast folk ommer fram å frågar. Barn gör det. Fick en fråga av en pojke varför Flisan har lapp för ögat. Det skulle jag vela se en vuxen göra!

2011-04-03 @ 19:32:26
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0