15/6-2010


Ja ni idag (?!), vi vakna som vanligt vid halv sju.. Gick upp.. Gjorde oss klara för dagis, kommer ner så vi nästan är framme vid dagis så sger Emilia NEEEJ.. Hon skulle inte till dagis, hon vägrade gå.. :( Jag sa okey, ska vi gå hem.. Aaa, å hon vände å gick hemmåt.. :/ Kommer hem, jag får ringa dagis å berätta hur det var å hon blev hemma idag..

Vi har grejat å så.. Vi gick ner på biblan å lämna å låna böcker..

Kommer hem å hon vägra äta.. Hon lekte å sen vid tre somna jag å hon på soffan.. Vakna vid 17.00 å hon var inte alls glad..
Duschade henne å sen gick hon å la sej i sängen.. :O.. Nu sover hon..Hoppas hon inte vaknar allt för tidigt imon..! Nu ska jag gosa lite med freddie sen ska han bada å läggas för kvllen!!^^
Heeeej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0