...........

Idag är det måndag å Lucia.. :)
Ska nog in till stan å bytta en HDMI kabel på elgiganten.. Köpte en igår men den var för kort, typiskt..
;(

Ihelgen har jag å barnen sovit borta hos en kompis..Då Karln har grejat med köket.. SKIT SNYGGT..

   
 

FÖRRE BILDER!!

Kommer bilder senare när de är klart.. Ska upp med eklist, spackla å sen måla. Sen kommer bild..
Efter de är de skåpluckorna som ska göras om, men de tror jag att de får bli vid ett senare tillfalle.. :) Då vi har många projekt nu..!!

Snickarna i källaren  håller på med ett badrum till.. :) Sen när de är klara ska vi sätta igång med rummet vi ska ha.. Efter de ska vi sätta fart med vårt gammla rum som emilia ska få.. Osv ósv..



Denna köpte vi i Fredags när vi var i Falun med Freddie som fick sin första spruta i Port A Cathen.. :)
Älskar filmen, den såg jag när jag var liten plutt.. !!

Nä nu ska jag ta en dusch sen göra mej klar för dagen.. :)
Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0