29/4-2010

Jahapp, sitter i min ensamhet.. :(
M kom hem vid halv sju å Barnen vart överlyckliga.. :)
Men sen när han skulle åka igen så vart de gnäll.. Ujujujj, vad F vart ledsen.. :( Det gick över en stund iallafall å nu sover barnen söt.. !!^^

Idag har vi la inte gjort så mycket.. Torkat bort snorr på barnen.. ;D haaha..
Nä annars har jag plockat å grejat mest.. Försöker få någon ordning på kläder å sånt shit.. HUr tråkigt som hellst men men.. Ska sortera ut kläder, så är det någon som behöver pojkkläder i strl 74/80 så välkomen hitt å kika.. :)

Fick juh vagnen såld imorse så nu är M å hämtar den nya.. :))
TRODDE inte det skulle gå så himla fort men jo visst.. La juh liksom ut den igår kväll.. ;D
Sköönt!^^

Vad mera.. Nje jag vet inte.. Freddie höll på å ramla ur gåstolen idag så jag tror vi ska ta bort den.. ;O

Vad ska ni göra imon på valborg då?

Själva ska vi elda lite här hemma och grilla å sen blir de parken å sen vidare till stopet.. :))
Nää om man ska göra lite nytta.. Hej å Ha det så bra.. Kraaam!^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0