..

Emilia har kommit upp många gånger å sagt att det finns troll och spöken på hennes rum..
Men det har gått bort när vi sagt att det inte finns nå troll osv... Vi har tänt å vissa under sängen att de inte finns troll osv...

Nu ikväll så har vi settat å pysslat med deg, målat å skrivit bokstäver så hon var rätt trött..
Men iallafall så kom hon upp... Mamma de är troll på rummet.. jag sa att det finns juh inga.. Bara på filmer....
Men JO det fanns sa hon... Då kom jag på... DRÖMFÅNGAREN vi har på vårt rum.. ;)

Jag sa till Milia att gå så skulle jag vissa en sak.. Ja sa hon å gick...
Vissa henne den å berätta att det var en drömfångare å att den tog alla troll om det skulle finnas å så spöken och otäcka drömmar, frågade om hon ville ha den på hennes rum...

Ja sa hon å log.. :) Kanske hjälper.. :D Nu sitter den på hennes rum..!!!

Kommentarer
Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥

Men stackars lill fian som har troll på rummet ... hoppas att drömfångaren fungerar och hon fått sova gott!!



svar: mössan är köpt på en liten butik inne i "min" stad. men den är avmärket "tuxer" och jag antar att den går att köpa på tex stadium :)



Kram!

2011-10-04 @ 09:26:25
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Fnulan

Håller tummarna så ni får sova allihopa!!!

2011-10-06 @ 18:28:26
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0