..

God morgon på er alla sötisar..

Natten var inte somm igår... Vakna några gånger då F grinna...
När jag kommer in i rummet så säger Emilia: Jag vill ha smörgås..
Ja men det är mitt i natten säger ja... :D
Jaha, ok  God natt säger hon då.. Hahaa..  Direkt hon vaknar så är de smörgås dax.. ;)
Lilla fia.. <3

Nu ska vi snart bege oss till Ludvika å  greja lite... :) Får la se vad som följer med hem...
Hoppas på att hitta mej ett par byxor...!!

Nää en kopp kaffe på detta å sen fixa håret...Nu vill jag ha lååång hår.....
Så störande när man inte riktigt kan sätta upp håret...!! =/

Ha det så gött... KRAM

Kommentarer
Postat av: britta bloggar - 2 tävlingar uppe nu!

Ha en fin helg!

2011-05-27 @ 10:59:20
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0