..

Idag får jag nog ta på mej mitt nya regnställ.. :) Lycka.. Hihii..
Regn tycker jag är så mysigt... Man får vara inne, pyssla å dona OCH MYSA.. I LOVE.. <3

Idag ÄNTLIGEN kom mina efterlängtade paket.. <3
Hjälmen ska jag hämta ut efter Syster Lizz å jag ätit lunch.. :) Spännande.!!
Sen fick jag detta på posten.. :)



Denna Bompa bok tror jag blir helt perfekt för Milia som håller på å krånglar på kvällarna när hon ska sova..
Hon kommer upp..
Mamma, jag kissnödig.. (fast hon har kissat innan säng-gående)
Mamma, Jag törstig..
Mamma,  jag KAN INTE sova..
OSV osv..
Jag tror den blir SUPER.. :) *hoppas*

^^

Virka glada amigurumis!
Den är till mej.. :) Den ska jag sitta med ikväll..! Så skoj..!! :)


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Får man se något av dina mästerverk?

2011-05-17 @ 12:55:25
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Edvin har också en bok om Bolibompa draken (inte den du köpt) och den är väldigt välläst. Om han fick bestämma skulle jag läsa den 70 ggr om dagen ;)

Kram

2011-05-17 @ 19:26:38
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0