..

Hm, ja men ja.. Det går som det går...
Imorse så gick larmet på bilen, jag var ut å försökte få stopp på skiten.. Det gick..
Jag lägger mej i soffan å somnar, vaknar av att Emilia säger att det tjutter igen..
Jag går till fönster i köket å trycker på bilnyckel å det slutar...

Hopp hopp i kläderna.. Det börjar igen...
Då går jag ut, får av larmet å låser med nyckeln, alltså inte på någon knapp.. Sen dess har det varit tyst...!!

När jag kommer in å ska slå upp varmvatten så finns de inge... Pannan har slagit av...........GAH..
Ner å pilla med det...får igång den... Hoppar av, jag ringer M å berättar, han förklarar hur jag ska göra, men det funkar inte...Deet hoppar igång å slår av osv.....

Ringer M igen, M sa, jag kommer hem om ett tag å får kolla på det då.. Svårt att förklara över telefon..
Men så tänkte jag, JAG SKITER I DET DÅ... Japp, jag var bara ner engång till å tryckte en gång på kvittera...
TROR NI INTE FANSKAPET FUNKAR NU... Bara så där så hoppa skiten igång... Å jag vet intte riktigt vad jag gjorde... ;D Hehhe..

Nu funkar det, å det har gjort det över en timme nu... Jiippie..
Jag KAN ibland.. ;) fast jag tror ddet var ren tur, trots fredag den 13... Hihiii...

Nu hänga tvätt... Ha det så gött... Kram

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Ni har verkligen fredagen den 13:e idag hör jag. Själv har man bara haft en tråkigt, lugn innedag. Har inte ens hunnit med så mycket städ heller .. det känns helt enkelt lite för tråkigt ;)

Kram

2011-05-13 @ 15:17:25
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Anna

Vilken dag!

2011-05-13 @ 15:31:27
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Me and My Baby Dolls

Otursdag blev fredagen den 13:e för er iaf! :(

Självklart får du mitt lösenord om jag skyddar den, du är en trogen läsare som jag inte vill vaa utan! :)



Hur mår ni idag?

2011-05-14 @ 15:51:14
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0