..

Jag slår mej tillbax i soffan å checkar in lite bloggar.. :)
Idag har det varit fullt upp igen, så jag kommer förmodligen inte vara vaken så länge till..
Snacka om att man blir å ligga efter i allt när sådana saker med å åka till sjukhus å så händer..!!

Idag har vi haft Elvis hemma.. :) Roligt var det..
Emilia efter dagis, "jag vara ute å leka med elvis.. :)"
Det varr ute å busa å jag greja inne medans Freddiie sov lite...!!

Sen slog vi eld på grillen å grilla sparris, karre å pommes i ugnen... Mums tyckte barnen å jag...
Emilia åt tillomed sparris, som hon inte tyckte om sa hon, fast denna gång åt hon de..

Badat, lekt å busat, varit ute å gått osv..!!
Jag tror jag ska ta å kolla klart på jobbjägaren sen slå igen mina blå..!! :)

God natt å sov gott.. Kramar till er mina kära läsare...<3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt att det gick bra!

2011-05-12 @ 20:57:10
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Skönt med en lugn kväll! Här sitter jag också och tar igen lite bloggläsning. När solen strålar och man bara är ute hamnar man efter :)

Kram

2011-05-12 @ 21:59:51
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: milla

åh sparris som är så äckligt gott så uj :)

Gulliga kids ni har. Linn hade med dom en liten sväng i lördags. Tösen hade handväska med sig ;)

Gillas av mej som är väskoman :)

2011-05-13 @ 09:00:47
URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0