..

Jaa ni..
Kan juh börja med att det är så JÄVLA kul att de vissar vädret i sthlm osv när man bor i dalarna....PUCKON..
Dagen har varit lång dag..Konstigt humör har jag varirt på..Barnen trotsat osv..Gaah..

Till middag vart det kassler å broccoli gratäng.. MUMS..
Utvecklingssamtalet gick jätte bra..!! :)

Vid halv fem så vart det krig här hemma.. Ojojojoj...
Freddie elak mott Milia å så tvärt om.. Emilia tjatta om att gå till dagis.. En timme kvar tills vi skulle ditt..
Shit tänkte jag kan inte klockan bara bli 17.30 så vi får gå..
Jojoo, när vi hade packat oså, så hör jag regn.. SUCK.. Sa till Milia, ska vi inte vara hemma..? ÅH SÅ TRÅKIGT får jag som svar.. hehe Åh tänkte jag, nä vi går i detta skit..

Så ner gick vi.....

Fick se lite hur det var å sedan gick alla ut å grilla körv.. :D
Glömde kethup men Milia fick lite av en annan så det vart lugnt på henne..mTacka vi för.. :)
Sen fick hon leka lite med kompisen Moa med..!! :)

Men shit vad jag är trött.. Måste vara detta väder..
Imon kommer förhoppningsvis min M hem.. Lääängtar..!!

På lördag ska vi åka till Sthlm 05.59.. :O Shit hur ska jag palla å gå upp.. TRÖTTA jag då......

Nä nu vart det långt.. sorry!! Men med en blandat kompot...

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Badankorna kommer från Lagerhouse och finns i 6 modeller tror jag ! Viggo fick dem i ett påskägg av min bästis, så de är nyligen inköpta och borde finnas kvar :)

Kram

2011-05-06 @ 06:38:15
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0