..

Fullt upp med två barn?? Nej det är så lugnt med två barn.. Iallafall i detta hus.. ;)
Haha, vilket liv det varit här..!!

Freddie å jag är ensama, milia är juh på dagis...
Deet är som om Freddie inte tål att vara själv hemma.. ;) Hehe..

Nu har han stimmat runt så nu är han mega trött.. Sover!
grinnat, klättrat som en apa, klämt fingrarna, tvättat händerna tusen gånger inne på badrummet osv osv..

Det går inte att göra något utan att han har hittat på nå "hyss".. ;)
Vi har tagit bort stolen till milias skrivbord.. Trodde att då är det "lugnt" med klättrandet..
Jojjo, stod i  köket skulle hälla upp en kopp kaffe.. Då hör jag KNACK KNACK på ett fönster..
Springer å kollar då ser jag....



Då har han gått upp på skrivbordet via detta garage..!! Haha ;D
Bus unge!!



Haha, lilla bus freddie..!! :)


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Låter lovande för min del hahaha

2011-05-03 @ 11:25:16
URL: http://saratilling.se
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Alexander blir oxå rastlös när syrran är på dagis!

2011-05-03 @ 13:14:40
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0