..

Kan inte sova..! Spänd..

Fundering bye my..!!

Har aldrig fattat vad twitter är..!!
Vad är det..?
Har fattat att det är en sida på nätet. ;), men vad för någon..?
Är sidan på engelska..?

Har sökt på googel men det säger mej f*n inget..=/
Så säga mej vad är det..?

Är det typ i stil med fb eller..?


Denna vecka har varit snurrig... Jag har inte varit mej lik..
Kanske på grund av denna resa..(?) Kan juh inte sova nu tex..

Som när jag gick för å hämta trollen på dagis idag..
Kommer ner för backen, då smäller det till i huvudet.. (FREDDIES FOT handlar det om..) Tankarna kommer:
Varför har det inte gått ner i svullnaden å blååmärket..?? Varför haltar han än..?? tredje dagen med spruta å det ej gått ner nå typ/blivit bättre..!!

JA då kommer jag på, FAN jag kan juh ha gett han tranexamsyra som vi har i kylen med, i samanband med sprutan.. Fast (tranexamsyra) är en medicin som man ger i munnen, (flytande vätska) 3 ggr dagen..FAN, rent ut sagt.. Varför har jag inte tänkt på det.. (om det nu skulle ha hjälpt?)
Ja, vad ska man säga.. Jag har gett han spruta iallafall å sen om tranexamsyran hade hjälpt så mycket vet vi juh inte.. Men nu får han spruta å flytande iallafall.. :) hoppas det blir bättre nu...!!

Som "ensamstående mamma" på veckorna med blödarsjuk pojk å en vild Prinsessa så kan de bli så..

Men som sagt ingen större fara skedd..!! :) Skulle vara värre om de var någon innre blödning i magen eller så..Då skulle jag må skit om jag glömt något sådant typ.. !

JA detta vart långt, nu ska jag försöka sova..!! hörs imon..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0