..

Sverige sverige sverige.. :)
^^

Emilia på affären här om dagen.. ;)

Emilia:Mamma, jag vill ha den sessa tandborsten...´(Hade med 150 för å handla sallad..)
Jag säger: Det går inte gumman, jag har inte pengar till de nu...å sen har du juh en sådan tandborste... (den kosta 199) 
^Eltandborste alltså... Men inte med den sessan...

Emilia: Jag har pengar själv... Å så drog hon fram sin plånbok.. ;)
Jag: men lilla vännen du har bara kronor... Tror hon hade en tvugo kr i små mynt...
Emilia: men åh jag har pengar...
Jag: Ja men de går inte du måste ha några sedlar...
Emilia: Jaha...

Sen var det lungt.... Så går vi till kassan betallar å så...
Kollar annslagstavlan å så fanns det "godis" automater där..

Emilia: Jag har pengar mamma... Får jag nu då??
Åh det fick hon...  ;) hehe

Goa lilla Milia.. <3

Kommentarer
Postat av: Fröken M

vilken liten going hon är och va stolta de blir när de får ha sina egna pengar :)

Viggo somnade efter lite bök och en alvedon förrut så jag tror jag ska gå och lägga mig jag med. Man vet aldrig hur natten blir när de små inte är helt hundra... kram

2011-06-07 @ 22:02:24
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0