Saker ni inte visste.. :)

*När jag inte får sova när jag är trött, såå blir jag å grina..

*Kläder,nallar å snuttefiltar mm, måste vara rena för att få användas..
Skulle jag få se att en snutte filt är  smuttig "dragen i backen" eller nå liknaden så åker de genast in i maskin.. Hatar smuttsiga kläder med mera.. 

*Tycker det är rysligt ÄCKLIGT när man ser andra barn med en snuttefilt som inte har tvättas på år å dar.. Blääää.. Ta å tvätta för i hel kan jag tänka.. Usch vad äckligt, massa bakterier i skiten juh.. Okey, ska inte jag bry mej i/om hur andra familjer har kanske men det är äckligt..!!

*Ffår jag inte frukost i tid, kan jag bli rysligt sur för minsta lilla.. ;)

*Om någon kommer i förtroende till mej så snackar jag ALDRIG vidare..

*Jag hatar skit snack så jag snackar aldrig skit om någon.. (Har gjort men inte längre.. ) Tycker det är så fegt, lågt gjort.. Lägre en glocanet juh..!!(eller hur det var ;)) Haha, nä de var ej kul..!! Håller hellre käften än å prata skit.. Det kan de andra kärringarna göra så bra.. ;D Så jag behöver inte..

Nu vet ni lite, kanske kommer mer en annan gånng.. ;)) Hihii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0