..

Hej å god kväll/natt! Idag har vi haft en toppen dag:) fast vaderkanalen.se visade igår att det skulle regna hela dagen idag, så hade det fel. Det regna en skvätt imorse sen har det varit bra..:) Inge sol direkt å inte så varma vindar men vad gör de:) hellre så än regn. Imon ska ni få se en spontan sak jag kom på idag. Pju vilket jobb jag ställt till;) Hihi men så in i hel vad bra de kommer att bli! Imon ska jag lämna kidzen så dagis sen ska jag dra ner på kyrkbacken till Angelica:) ska bli så kul, var ju liksom inte igår vi sågs:) puss å god natt. Imon får ni bilder på min spontana sak. Spännande va? ;) Hehe att det ska vara jag som kommer på de "smarta" sakerna! Hihi eh nu sova för bövelen. Puss


Kommentarer
Postat av: Me and My Baby Dolls

Va spännande att se vad du ställt till med ;)

2011-04-13 @ 23:16:46
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0