..

Jo men JA.. Idag så gick vi ner på fiket..!! Fick vänta på min räksmörgås i en timme.. ;)
Men vi hade juh inte bråttom.. Vart lite otålig men det botta jag lite med å gå in på blomterbärget å kolla på alla vackra blommr.. :)
Sen så vart smörgåsen klar å jag fick äntligen min frulle. ;) en timmes vääntan, men det var det värt.. hihii..

Nu sitter jag här å funderar om jag ska ta med en liten sovstund... Freddie är å går med moster.. Milia springer runt å äter godis..!!! Eller inte springer kanske, går runt..

Ikväll ska det grillas å kolla på brasa.. <3 :)
Nä hämta en skål godis å sen vila lite.. Hej på en stund.. Kraamar!!

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Jag skulle dö om jag var tvungen att vänta på min räkmacka så länge .. hihi!



Tack också för din fina kommentar angående mitt lugg bekymmer :)



Kram

2011-04-30 @ 18:54:52
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Fröken M

hoppas ni har en riktigt mysig kväll ! här blir det ingen brasa. Vi har grillat hos svärföräldrarna och nu är jag väldigt nöjd med att ha landat i soffan här hemma :)

Trött är bara förnamnet !?

2011-04-30 @ 20:45:47
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0