..

Freddie har juh blödarsjuka..!! Nu när vi var på Karolinska hitta jag ett kort med en adress på..
Handlar om Hemofili/blödarsjuka..! www.minhemofili.se är adressen.. Kika in..
Har kollat lite snabbt, det verkar vara en toppen sida.. Ska strax läsa lite mer.. :)

Annars så finns det en annan sida med.. www.fbis.se där kan man med läsa om blödarsjuka med..
Men om jag får tycka till så verkar jag tycka mer om "min hemofili" sidan.. :)  Verkar enklare..

Nä nu ska jag kika vidare..!!
Gå gärna in å läs lite.. :)


Kommentarer
Postat av: Fnulan

Fina du... fina mamma och bloggvän!!

Ska gå in och ta till mig informationen!



Puss

2011-04-28 @ 21:19:42
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0