..

PANIK... Ja det kan man säga att jag får..!!
Äckliga smååkryp.. Som myror, SPINDLAR å skallbaggar.. Blä--

Nu idag har jag fått "panik hoppa" för att jag sett två spindlar..
En i källaren STOR som ett hus.. Bokstavligen så HOPPA jag upp för trappan..
Sen satt jag nyss ute å läste morgontidningen..!! När jag är klar å ska vika ihop tidningen ser jag en sppindel PÅ TIDNINGEN SOM JAG LÄST, jag får panik å KASTAR tidningen.. hahha.. Nu ligger den på gräsmattan, å jag vågar INTE ta i den..!!

Myror är det i hela landet vid garage. Blää..
Måste ringa M å fråga vart myrrmedel finns..!!

Skallbaggarna finns lite över allt..

Undra om jag ska göra som björnana på vintrarna..!! Gå i ide, sommaride..!! Det är ett förslag..........

Varför får jag panik direkt en liten liten/ stor stor sindel eller nå kommer förrbi..!!! ?

Kan man gå i terrapi för å sluta få panik över småkryp eller nå..!! Kurs för å sluta bli rädd för spindlar å så...????
Det blir bara värre å värre efter varje DAG/ÅR som gåår..!!
När jag ska fylla 30 så är jag DÖD redan för krypen har gjort så jag fått hjärtklappning å dött.........!!!!! :/

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Men lilla raringen, jag förstår din rädsla för dom äckliga krypen, men hur rädd är dom för oss tror du? Egentligen inget alls för vi är så söta snälla och rara =)

2011-04-28 @ 16:13:34
URL: http://www.fnulan.se
Postat av: Fnulan

Kanske ska gå till galan i mössa?

2011-04-28 @ 18:46:24
URL: http://www.fnulan.se
Postat av: Fröken M

Sommaren är ju bäst på hela året så då kan du ju inte gå i ide !!! Skaffa en bra inseksspray och ha den med dig överallt så skrämmer du säkert alla småkryp ;)

2011-04-28 @ 18:48:31
URL: http://frokenmela.se
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Fy för alla så hemska små kryp som kommer fram nu när sommaren är här. Jag har en otrolig fobi för getingar. "Bättre fly än illa fäkta" är det jag tänker så fort jag hör ett surr.



Nu kan man ju "bota" detta med att "möta sin rädsla" .. men jag är inte riktigt säker på att jag vill möta det!! hihi



Kram

2011-04-29 @ 07:34:06
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0