..


Det bästa.. Jag får se TALANG en fredag som denna ensamma kväll..

Först uppträdande..
Var det två med flyggplan.. Det säger det ryser.. Haha, vad gör jag.. Ryser innan det säger de..

Andra uppträdandet..
Det kommer in ett gubbgäng som ska dansa ballet.. haha..Det säger det blir tårögda.. Haha, vad vart jag innan de sa de.. Tårögd.. Haha..

Lite mysko..


UPPDATERING 20.39..

Jädrar i mej vad bra han gjorde den låten...!! :)
Har inte sett tidigare talang avsnitt men shit, idag var de bra..!! Hittills iallafall.. ;)


Kommentarer
Postat av: Fnulan

Tusen tack för ditt svar! Jag som är så nyfiken och gärna vill veta =)



Och tack för ditt stöd!!!

2011-04-15 @ 21:16:53
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0