..

Jag är heelt TOM i bollen.. Frisk luft, sol å hårt jobb tar fan kål på en..PJU..
Men jag klagar inte...!! Bara lite.. ;) Men de är juh jag med som ställer till de så.. ;)
Ni ska få se bilder efter att jag varit ute å plockat in dagens grejer..!!

Emilia har fått en ny cykel idag.. ÖVERLYCKLIG..
Hennes cykel som hon hade var juh jätte stor.. så denna hon fick var perfekt..

M åkte på jobb idag.. :( Jag ska vara själv med kidzen ihelgen..
Vet inte vad vi ska göra eller nå...! HATAR ATT VARA SJÄLV PÅ HELGERNA..Något ska vi la hitta på..
Vill någon ses..? :) Ring, eller nå då... Vi är på.. Blir nog en pizza på stopet med kidzen..Hör av dej om du vill hitta på nå..(?!!) eller nååååå........sååååååå......

FREDDIE har varit utan KNÄSKYDD i 2½ dag nu å nu börjar jag vänja mej och Freddie med..
Jag var juh livrädd att han skulle få mycket blåmärken DIREKT..
Men nej då, så nu är jag lugn..!! Freddie bara älskar att slippa de... :)
Men Hjälmen får han nog ha ett par år till.. :) Han är en vild liten rackare.. ;)

Nä om jag ska ta mej ut å så ni får se bilder.. :) Men lååångt ifrån klart..
Kram så lääänge....

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Roligt att han klarar sig utan! Jag förstår att du måste vara orolig! Stort ansvar!

Du klarar det säkert att vara ensam, som du säger, lägg allt annat åt sidan!



Puss

2011-04-14 @ 19:51:36
URL: http://fnulan.se
Postat av: Fröken M

Usch, jag gillar inte när C är borta på helgen heller, men snart börjar golfsäsongen och då lär han "försvinna" titt som tätt är jag rädd...

Kram

2011-04-14 @ 20:18:11
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Diana

Min gubbe har samma bry som dig, vad han ska hitta på de helger jag jobbar. Men som tröst ska du veta att det är riktigt grymt att jobba på helgen... "alla andra" är ju lediga.

2011-04-14 @ 20:25:55
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0