..

Idag vakkna jag klockan 06.00 å var helt borta i huvudet..!!
Jag gick på toa å sen kolla jag runt lite, ska jag verkligen gå å sova en on halv timme till..(?)
Eh, jag gick å la mej å vakna av klockan halv åtta..Åh så skönt jag sov...

Jaha, bara att sätta på emla plåster på Freddie, sätta på en kanna kaffe å ge kidzen frulle..
Blanda Medicin å Eva kom, vi satt oss alla i köket.. Min första kopp intas.. Mums..
Halv nio så ger vi Spruta, å  klär barna så nu har det gått med Eva till dagis..

Jag sitter nu i soffan med en kopp kaffe..
Idag är det grått å trist å regnit.. :( Jaja, imon ska det vara sol igen..
Så en dag med regn skaddar la ingen.. :)

Nu ska jag njuta av lugnet å kaffet och sen börja med nå..?

Ha en fiin dag alla.. Kram

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Verkar som att ni har det så lugnt och skönt hos er på morgonen! Annat här....

TACK för dina röster... alla kommer att behövas för att få en chans!!!!



Puss

2011-04-13 @ 09:30:36
URL: http://fnulan.se
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Låter väldigt lyxigt att få sova lite extra!

2011-04-13 @ 11:31:20
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Jag har faktiskt inte druckit en enda kopp kaffe idag .. inte alls likt mig och jag skyller på den envisa huvudvärken som kom tillbaka ..



Jag bor i en liten by som heter ramsele. Ligger i ångermanlandskogen .. :)



Kram!

2011-04-13 @ 12:28:52
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0