..

Hm, Jag undrar...!
Jag sitter å kollar på barnpogram om vegetarisk mat å kött..
Undran: Får en vegetarianer drick mjölk..?
Mjölken kommer juh får kon, å kött äter det juh inte som kommer från ko osv.. Men får det dricka mjölken som kommer från kon.? Fattar ni..?
Ändel äter väll inte heller ägg eller.?? Å det tycker jag är "lika" som mjölken..!!

Hm, undra om någon  fattar.. Hahhaa.. Jag å mina "duma" funderingar.. Haha..


Idag skulle det bli regn. Men inget här iallafall..
Imon ska det bli regnnn hela dagen får se hur det blir med de då..?

Idag har vi busat å härjat..
Ska strax ut å plocka in dagens grejer..!!
Emilia har varit ute nästan hela dagen själv.. =O..
Hon Älskar verkligen å vara ute nu.. :)

Freddie har varit utan knäskydd från klockan 14,,,
Å det gick juh bättre en vad jag hade tänkt mej.. :)
Lite "vingligt" var det i början.. Ovan utan skydd liksom..
Men det gick juh hur bra som hellst.. :) Freddie tyckte nog det var jätte skönt..!!

Idag har vi ätit fläskfile, pommes, å beasås.. :) MUMSis..

Nä nu ska jag gå ut, för nu har Freddie somnat å Milia kollar på bompa..
Tydligen är det spännande med veg, för Emilia sitter som klistrad.. ;)

Ha en bra kväll allla..! :) Kram

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Googla gumms!! Hihihi så söt du e!!!!



Tack för din röstning! Tänk, jag är med i två kategorier!!! Nervöst men tyvärr har man ingen chans att vinna mot storbloggarna!



Puss på dig sötis!

2011-04-12 @ 19:53:31
URL: http://fnulan.se
Postat av: Fnulan

TACK!!!!!

2011-04-12 @ 20:08:42
URL: http://fnulan.se
Postat av: Fröken M

hihi... de kanske dricker mjölken för att det inte innebär att man dödar kon ? ;)

Jag skulle nog aldrig kunna bli vegetarian !

2011-04-12 @ 20:12:39
URL: http://frokenmela.se
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Skönt att ni slapp regnet! Här var det grått och regningt igår .. men idag skiner solen. Underbart!

Kram

2011-04-13 @ 08:40:54
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0