..

Detta med medicin osv är juh bara krångel.. Å samma med sjukresor..
Vi får juh inte längre åka bil till KS å hem osv..!! Vi måste nu åka buss/tåg..
Jävla krångel....!! Det går snabbare med bil, det är enklast med bil, det kostar mindre för oss osv..
Men Dalatrafik å Falulasarett vägrar att ge oss ersättning längre..
Vår pojjk måste vara Cancer sjuk för att få kunna åka bil å få ersättning, fick vi som svar.. =O..
Jaja, det är dalarna, det är så, så JA..

Så nu när vi ska ner den 26 så vet vi inte riktigt hur vi ska göra med allt.. Men det löser sej......!!

Vi fick iallafAll igenom två ersättningar sist, tack vare att vi inte gav oss, så allt går om man vill.. ;)
HAHA..

Nu idag ringde jag KS å fråga om medicin, det skulle fixas på en gång..
Sen med hjälmfronten.. Vi ska få en till hjälm.. :) Jag sa att han kan inte ha en svart hjälm ute när det är sol å så, det sa att det skulle fixa en till hjälm.. :) Å så hörde jag om knäskydd, att det börjar bli för små... VET NI VAD JAG FÅR SOM SVAR... :D

Han behöver inte ha det om inte vi vill att han ska ha det.. :) Jag vart så glad...
Vi slipper det.... Klart han inte ska ha det då om det är så att han inte behöver det....
Trodde juh att han var tvungen å ha det fast han får spruta.. men det behöver han INTE..

Det är så "jobbigt" med dessa knäskydd.. PÅ, av på av på av osv..Sen blir han svettig med det..
Så nu är det av med det.... :D

Jag ÄLSKAR koagulationsmottagning på KS.. ALDRIG NÅ KRÅNGEL..
Å dom står alltid på vår sida å försöker å få det så bra som möjligt för oss..... <3

Jag är glad!!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

haha... jag kunde inte låta bli, men förhoppningsvis så dyker delar av godsakerna upp på påskbordet ;)

2011-04-12 @ 16:47:12
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0