..

Vilken dag.. Verkligen hur bra som hellst.. LOVE..
Idag när Freddie var på dagis så kratta jag å Milia..Spela fotboll å busa i sandlådan..
Tog fram nyköpta utemöblerna å tog en lunch ute.. :)
Sen begav vi oss ner på "bärget".. In på Konsum å kolla om de fanns nu frön man kunde så, men det ville inte Milia så det blev inga.. Gick till blomterbärget å där fick jag iallafall köpa en teta tet.. ;)

Sen vart det "berömda" apoteket.. Fick ut två flaskor med tranexamsyra till Freddie, men inte fick jag nå Emla plåster.. :( Det var restade.. =/ så jag vet inte hur detta ska gå.. Skulle komma tillbax när det var slut.. Hm, JA det är typ bara krångel med Allt detta med mediciner med mera.....!!

Sen hämta vi Lillebror på dagis å gick hem för lek i sandlådan osv..

Nu är det badade å Freddie ligger i sängen..

Jag har hällt upp diskvatten, nu ska jag ut å plocka in allt..
Vagn, cyklar å trehjulingar, krattor, tvätt osv.....!! Städa upp dagens sysslor...

Ja just ja.. ;) Jag har gjort mitt träningspass idag med.. ;) Hehe..
Det var det värsta jag "nästan" varit med om.....!!
Grannen hade visst lånat vår skottkärra så var över och skulle ta tillbax den..!!
DET VAR TVÅ TON GRUS I DEN.. Så jag var tvungen och lasta ur det innan jag fick tillbax den..
Hm, ja jag gick väll två steg åt gången..!! Haha.. Pjuuu.... Å Han var juh nartuligtvis inte hemma, så jag kunde juh inte få någon hjälp..!! Men det var mitt pass de.. ;) Det var juh inte bara grus utan vatten med de.. Så det var därför det var så himla tungt...!! Men DET GICK JUH BRA.. :) Fick tillbax kärran så jag kunde lasta"skit".. ;)

Har typ gått runt i linne hela dagen.. Grymt HÄRLIGT..
Nä ut å få in allt.. Ha en bra kväll alla.. Kram

Kommentarer
Postat av: Me and My Baby Dolls

Vilken mysig dag ni verkar ha haft det! =)

Tänk så mycket sol och värm kan göra! :)

2011-04-11 @ 20:10:52
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0