Shopping in L-A.. ;)

Jaha, då har denna dag "gått"..
Jag å barnen har varit i den "stora" staden L-a-- ;)
Det var en grupp tanter som fråga om SEB bank fanns i Ludvika.. Gör den de? Jag sa iallafall att jag tror inte de!!
Sen fråga de om de fanns H&M, nej de gör de inte (vet jag) Haha... Dom sa, okey ingen storstad.. Haha, nej..
Men Jag vill ha H&M till ludvika.. Dom kunde väll tagit ditt H&M istället för Kappahl.. Kappahl gillar INTE jag..
Lindex å H&M ska de vara annars för de vara.. ;) Hahaha, nä då.. Men H&M KOM TILL LUDVIKA!!!

Vart iallafall shopping på Lindex.. Detta vart de.. :)



Kanske inte den bästa Bilden då de är från Mobilen..
Skulle BARA ha gympakläder till Emilia..Hm, vart lite mer.. ;)



Den gråa FIXtröjan köpte jag när Emilia fyllde, trodde att den skulle vara jätte bra i strl 110/116! Haha, ne den var juh som en Hösäck på Emilia, så nu vart de en Blå.. ;) i strl 98/104.. :) Mycket fin tröja tycker jag..!!

Någon som köpa den Gråa?? Tror jag ska lägga ut den på tradera Annars!!

Nää nu städa å tvätta!!


Kommentarer
Postat av: emelie

Jag kan köpa den gråa av dig! Va kostar den??

2010-09-22 @ 17:58:45
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0