...........

Idag, är helt vanlig dag.. Tror vi ska dra på oss kläderna å gå ut en sväng efter vi ätit, men vad?
Gu det är juh så himmla trökigt å laga mat..Vad?
Jag tror de får bli nå enkelt, sen till kvällen får de bli hemlagade köttbullar å potatis.. :)MUMS

Håller på å städar, plockar å tvättar.. !!
Emilia å Freddie pyssel garderob är klar.. Mycket bra vart de.. :)
Så nu fick jag en ny garderob som att jag tog min till barnens pysselsaker..
VART KANON!!

Rostade majsen som jag köpte på Marknad här, GÅR JUH FAN INTE Å ÄTA!! Så jävla äckliga..
Dom har brännt de, så de smackar bara skit om de.. Usch, vart så besviken.. Får bli nya på kopparbergs marknaden.... ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg! :)

kram

2010-09-23 @ 13:08:50
URL: http://michellewesterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0